We verbleven hier met onze drie tienerkinderen. Het personeel was altijd vriendelijk. De prijs-kwaliteitverhouding was voor ons uitstekend.
Na het lezen van talloze negatieve recensies voelde ik me bij aankomst wat onzeker.
Ik was echter aangenaam verrast.
De kamers waren praktisch ingericht, niets was kapot en alles was schoon.
Eerlijk gezegd snap ik al die negatieve recensies niet. Bij dit hotel krijg je precies wat je boekt. De prijs-kwaliteitverhouding is dus uitstekend 👍👍👍.
Mijn klasgenoten en ik verbleven daar in het kader van een training, als alternatief voor de al volgeboekte slaapzaal van het trainingscentrum. Gezien de omstandigheden was het een prima hotel.
We verbleven vier dagen in het volgeboekte hotel. Nieuwsgierig naar wat we konden verwachten, waren we zeer onder de indruk van de vriendelijke ontvangst.
Kamers zijn verouderd maar bruikbaar en de douche is te klein voor dikkere mensen. Helaas is dit onze mening naar 4 andere hotels bezocht te hebben op deze reis.