Wij zijn al vaker geweest en wij zijn zeer tevreden over de kamer en het restaurant.!
Het ontbijt is zeer uitgebreid en heel lekker!
Zeer de moeite waard!
Een van de mooiste plekken ter wereld.
Gezinsvriendelijk, vriendelijk, behulpzaam en gewoonweg authentiek.
Een must-see met kinderen!
We kijken nu al uit naar ons volgende bezoek.
Een prachtige, comfortabel gelegen en zeer gastvrije boerderij. Een echte aanrader voor gezinnen met kinderen.
Dit was onze tweede keer hier en we hebben wederom een fantastisch verblijf gehad. Je voelt je vanaf het moment dat je aankomt meteen thuis.
Een gezellig familie hotel, met prachtige authentieke details.
De kamers zijn mooi, de bedden goed, en alles wat je nodig hebt is aanwezig.
Savonds op het terras heerlijk gegeten!
Gezellig en een prima keuken. Prima kamer / badkamer en gunstig gelegen bi de autobahn.
De service verdiend 10 sterren! Wij werden met een kapotte auto door ADAC op een parkeerterrein om de hoek van dit hotel gedropt.
Mooi gerenoveerde kamer. Schoon! Fijn restaurant met uitgebreide kaart. Ook plek om alleen een drankje te doen. Voldoende parkeergelegenheid. Laadmogelijk op eigen terrein.
Wat een goed hotel! Zeer vriendelijk personeel, schone grote kamers, heerlijk eten, goede parkeergelegenheid.
Ideaal voor een overnachting maar ook voor een langer verblijf.
Eigenlijk weet ik niet te beginnen. Alles was zo perfect. Ik verbleef er 8 dagen waarvan de eerste 3, niet verder kwam dan 100 meter van het Huis verwijderd.
Prima warm gegeten. Degelijke Duitse keuken. Vriendelijke bediening.
Parkeren voor de deur.
Schoon en netjes. Ook heerlijk schnaps uit de buurt.
Onlangs een weekend hier geweest, het was keurig netjes verzorgd!
Het hotel is de drie sterren helemaal waard!
Prachtige omgeving, rustig/gemoedelijk met een mooie natuur!
Een goed hotel met een uitstekende keuken waar je lekker kan eten. Wij gebruiken meestal het hotel bij de doorreis naar Oostenrijk. De kamer zijn knus en voor zien van alle comfort.