We hadden met 5 motorvrienden een 5 dagen arrangement geboekt met half pension.
Een voltreffer op alle gebied.
We hebben hier één nacht (tussenstop) doorgebracht. En het was uitstekend. Goede bedden en dekbed, keurige goed onderhouden kamer en badkamer. Alles was schoon.
Goed ontvangst na een lange autorit en fijn ontbijt in de ochtend met een gepersonaliseerde tafel!.
Ons verblijf was daar te kort voor.
Keurig ontvangen door eigenaar. Mooie ruime kamers voor ons gezin. Er was geen mogelijkheid voor een diner, maar de eigenaar gaf goede tips voor in de buurt.
Heel mooie ruime, nette kamer met aangenaam balkon. Zeer uitgebreid ontbijt met lekkere, verse spek en eieren. Heel vriendelijk ontvangen!
We hebben een heerlijke kerst doorgebracht in het pension en we zijn Susi en haar familie daar erg dankbaar voor.
We verbleven een week met onze twee kinderen in een van de appartementen van Gästehaus Germania.
Kortom: we waren absoluut dolenthousiast!
Waarom?
Een uitstekende plek om te verblijven wanneer je heerlijk een paar dagen op de latten wil staan. Wij hadden een kleine woning voor 4 personen, maar wel van alle gemakken voorzien.
De dame van wie de accommodatie is, is ontzettend vriendelijk. Lenggries is ongeveer 30 minuten lopen van de accommodatie maar als je komt voor te skiën is het ook super dichtbij bij de piste!