Wat een traditie hoe mooi.
Hou dit vast.
De snitsel was super.
Goede bediening.
Ontbijt top.
Echt een aanrader.
Van de snelweg even in een pure wereld. Hou dit zo.
Gr Nico en Ginette.
Op doorreis richting Salzburg kwamen langs Gasthof Falkenstein. We hebben hier een kleine lunch genuttigd. Het personeel is vriendelijk en spraken Engels met ons. Het eten was goed.
Heel grappig hotel met een mooie kamers. Lekkere schnitzel gegeten. Gebruiken het hotel voor onze doorreis.
Geweldige plek voor een overnachting met een heerlijke maaltijd! Als grapje vroeg de eigenaresse of we maar 1 nachtje bleven, maar na het heerlijke eten en fijne overnachting komen we zeker terug.
We hebben hier niet overnacht, maar wel iets gedronken. Hier zeer vriendelijk onthaald door de barman. Omdat we door omstandigheden nog niets gegeten hadden bood hij ons wat snacks aan.
We hadden een kamer met balkon, zicht op de tuin vd achterburen en op de berg/heuvel in de verte waar de koeien rond liepen. Je kon hun bel goed horen.
Prachtig mooi en nieuw appartement. Vanaf het inpandige balkon heb je een mooi uitzicht over de Eibelesee. De keuken is luxe ingericht met goede apparatuur. Luxe bedden en matrassen.
We hebben hier overnacht op onze reis naar Kitzbuhel. Prima service, gezien het laag seizoen.
Mooi gelegen hotel. Alles was goed en uitstekende bedden. Avond eten was prima. Goed onbijt en motor kon in de garage. Het restaurant gedeelte was erg mooi.