Niet alleen is het een heel charmant hotel met enkele moderne toetsen (én airco nu het hier buiten 33gr is), maar nóg belangrijker is de service.
Bij binnenkomst waren we wat teleurgesteld in de wat ouderwetse uitstraling van het hotel en de kamer. Maar naarmate we er langer waren werden we steeds positiever.
Inderdaad het is iets gedateerd, maar alles is schoon en netjes. Prima hotel voor doorreis naar het zuiden.
We kwamen voor Legoland en dat was 15 minuten lopen en dat was de reden.
Voor de prijs had ik wel een ontbijt er bij verwacht en de locatie is aan een drukke weg.
Voor een bezoek aan legoland is dit perfect gelegen. Locatie is netjes, schoon en ontbijt is zeker goed en aan te raden (tegen betaling).
De keuze aan taarten is fantastisch!
Het was er behoorlijk druk toen wij er waren. Reserveren is zeker aan te raden.
Klein maar fijn! Een klein, gezellig en zeer authentiek restaurant! Heerlijk eten en huisgemaakte taarten. Als je zin hebt in lekker Beiers eten, moet je hier absoluut heen.
Alleen voor het ontbijt geweest: gezellige sfeer, snelle bediening, de roerei met ham, de yoghurtmuesli met vers fruit en de zelfgemaakte jam waren bijzonder lekker.
Mooie nieuwe kamers en zeer schoon! Alles keurig, goed bed voor de kinderen. Personeel vriendelijk en avondeten en ontbijt waren heel goed.
Een super goed hotel, heel vriendelijk personeel, fijne bedden!
Uitmuntend ontbijt!
Gewoon super! Vlak naast de snelweg, waar je niets van hoort.
Mooi, rustig en schoon hotel, aardig personeel en lekker eten in het restaurant.
Waren op doorreis naar Oostenrijk en hadden ons hondje mee deze werd ook vriendelijk ontvangen.
We werden ontvangen door een zeer aardige gastvrouw. Niets was haar teveel. Aangezien we onderweg waren met racefiets mochten we die bij hun in de garage stallen erg aardig en gastvrij.
Gezellig hotel met goed restaurant, ook voor vegetariërs.
We hebben hier 4 dagen overnacht en het was hier zalig! Grote kamer met balkon. Mooi uitzicht over de bergen.
Ontbijt was zeker in orde.
Wij hadden helaas de pech met zeer luidruchtige buren.
Op weg naar Oostenrijk overnacht in dit pension. We hadden een grote kamer met prachtig uitzicht. ‘s Avonds heerlijk gegeten in het restaurant, wat supermooie is ingericht.
Grote kamers, familykamer mrt deur tussen slaapkamers. Zeer uitgebreid ontbijt. Prima ligging vanaf snelweg. Pingpongtafel en voetbaltafel was leuke entertainment voor mn pubers.
Graefenberger Strasse 2, Neunkirchen am Brand, 91077
8.8/10
Uitstekend
36 beoordelingen
Gratis Wi-Fi Parkeren
Zwembad
Aantal kamers: 7
Altijd een geweldige plek om naartoe te gaan, altijd vers eten en een buffet met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. We komen er altijd graag terug.
Het Griekse all-you-can-eat buffet is gewoonweg heerlijk. Alles wordt vers bereid. Er is een gevarieerde selectie Griekse specialiteiten. De bediening was ook erg snel en vriendelijk.
We hebben er vandaag voor het eerst gegeten en we moeten zeggen dat het eten erg lekker was en de porties royaal. We gaan er zeker nog een keer heen.
Mooie nieuw ingerichte kamer, ontvangst was vriendelijk en goed, tafel voor restaurant was gereserveerd, bedden goed, terras met stoelen en zicht op pleintje, badkamer met regendouche, niet groot,
Top locatie voor als tussenstop. Wij vanuit Nederland naar Oostenrijk en hier bij zowel de heen als terugreis overnachting.
Heel fijn adres en een goed restaurant en ontbijt was ook supper.
Prima hotel voor op doorreis, uitstekende ruime kamer met prima bedden, heerlijke douche.
Een prima hotel als je op door reis bent, vlakbij de snelweg en erg rustig. Mooie ruime kamer met prima bedden en fijne douche. Uitstekend ontbijt en vriendelijke eigenaresse.
820 m
Fraunhoferstraße underground station1.4 km
Muenchen Ost train station naar het stadscentrum 1.4 km
Aantal kamers: 32
Een heel leuk, mooi ingericht en gezellig hotel op loopafstand van het stadscentrum en de oude stad.
Een werkelijk fantastisch hotel. De kamers zijn functioneel, comfortabel en zeer smaakvol ingericht. Het ontbijt was uitstekend en het personeel heeft ons fantastisch verzorgd.
Het is een heerlijke wandeling van het hotel naar de oude stad, en het hotel zelf is charmant, helemaal in traditionele Beierse stijl.
Gelegen in een rustig dorpje nabij het Starnberg meer. Vlakbij het trein station. Parkeren mogelijk, maar ook op straat meer dan voldoende parkeergelegenheid.
Heel vriendelijk ontvangen.