Mooi typisch Duits hotel. Zeer schone kamer, douches en keukentje. Leuke buiten locatie waar je wat kan drinken (self service). Ligt ook in een mooie omgeving.
Hotel ligt prima voor de doorreis. Inchecken is een drama. Alles digitaal en tijdrovend. Kamers netjes. Wel raar de ene kamer wel een magnetron de andere niet (wij hadden 2 hotel kamers).
Kamer prima in orde, schoon en netjes.
Veel parkeerplaatsen voor het hotel.
Aardige service, de koelblokken werden gekoeld voor ons, hoefde niet voor te betalen.
Geweldige locatie, geweldige kamers en geweldig eten!
(Misschien een tip om in de zomer een ventilator op de kamer te plaatsen, maar dat echt volstrekt terzijde)
250 m
Hauptbahnhof underground station350 m
Main Station Nuremberg naar het stadscentrum 120 m
Aantal kamers: 49
Hotel vandaag 1 keer geboekt.
Leuk hotel. Alles is netjes en schoon. De receptie is vriendelijk en behulpzaam. Zelfs onze huisdieren zijn welkom. Ontbijt is uitgebreid en goed verzorgd.
Komen al een aantal jaren bij de familie Seidl. Woningen zijn van alle luxe voorzien tegen een betaalbare prijs.
Als we skiën in het Beierse Woud, dan kiezen we voor één van hun drie woningen.
1.9 km
Regensburg Central Station naar het stadscentrum 1.4 km
Aantal kamers: 77
Op doorreis gestopt, nette kamers maar wel wat ouderwets.
Honden welkom, voldoende parkeergelegenheid.
Medewerkers zijn allemaal even vriendelijk en behulpzaam!
Groot zwembad, waarvan een deel een whirlpool is. 3 verschillende sauna's.
Geweldig hotel voor gezinnen. Twee laadpunten te reserveren voor het opladen van je elektrische auto.
We verbleven hier in week 48. Helaas kwamen we aan in de regen, maar het had 's nachts gesneeuwd, waardoor het eruitzag als een winterwonderland.
We waren hier voor het weekend en de verjaardag van mijn vrouw. Het was absoluut geweldig. Het personeel was erg vriendelijk, attent en gastvrij. De kamer was prachtig.
Prachtige locatie, met dito uitzicht op de bergen vanaf de tuin. Aardige en behulpzame eigenaren. Relaxte sfeer.
Een week vakantie gehad in Gschwenderhaus en heb het uitstekend naar mijn zin gehad. Prachtig appartement met veel luxe en heerlijk schoon. Mooi gelegen in het rustige, bergachtige landschap.
Alhoewel het hotel wat gedateerd is en wat aandacht nodig heeft is het zeer schoon en er heerst een goede sfeer.
Matrassen en beddegoed mogen wel wat aandacht hebben.