We vierden onze bruiloft in september 2025 in de zaal van Gasthof Engel en waren, net als onze gasten, dolenthousiast: de smaak, de selectie en de presentatie van het buffet waren ronduit subliem.
Het eten was absoluut heerlijk, van topkwaliteit. De bijgerechtensalade was allesbehalve gewoon. Helaas moesten we 1 uur en 15 minuten wachten op ons eten.
Helaas is de service op het terras soms wat wisselend. We zijn er nu meerdere keren geweest, de ene keer snel en goed. De keer erop was het minder en veel chaotischer.
Een kort verblijf van sechts één nacht.
Wat gedateerd hotel, maar proper en mooie stopplaats op doorreis.
Het ontbijt was gevarieerd.
Mogelijkheid tot diner, op zich handig, maar niet verfijnd.
Alleen ervaring van het restaurant. Prima eten tegen betaalbare prijzen.
Voor doorreis naar Oostenrijk dit hotel geboekt voor 1 nacht. Fijne aankomst en ontvangst. Er stond een flesje water voor ons klaar in de kamer.
Ruime kamer met een groot bed.
Het was rustig, de eigenares staat je vriendelijk te woord en je word begroet door de huis hondjes. De kamers waren simpel, ruim en vooral schoon wat ik ontzettend op prijs stel.
Geslapen voor een nachtje op doorreis. Het hotel is super schoon en de eigenaren zijn heel vriendelijk.
Fijne ruime 3 persoonskamer en badkamer, schoon en goede boxspring bedden. Goed verzorgd ontbijt tegen meerprijs. Aan rustige weg in het dorp en dicht bij Autobahn A8, handig als je op doorreis bent.