Hallo, we verbleven er twee weken. De gastheren waren erg vriendelijk en behulpzaam. We konden vanaf de eerste dag heerlijk ontspannen. Het uitzicht was adembenemend en de locatie fantastisch.
We hebben hier al vaak onze vakantie doorgebracht. Als we even helemaal tot rust wilden komen, gingen we er graag heen.
Wij komen hier al jaren voor de herfstvakantie. Voelt echt als thuis weg van huis!
Wat een mooie plek om te mogen verblijven. Mooie kamers, lekker ontbijt, fantastische omgeving en Cor en Ineke zijn ontzettend gastvrij! Volgend jaar gaan we zeker weer.
We komen al jaren met veel plezier bij Ineke en Cor, en iedere keer is het weer genieten.
Ik ben hier samen met een kameraad geweest in september 2024 met de motoren om heerlijk te rijden in tirol. Een perfecte uitvalsbasis en de service en gezelligheid van Cor en Ineke was geweldig.