Aangekomen in augustus voor 1 overnachting tijdens onze reis van Italië naar Nederland.
Geboekt via Booking. Com voor een prima prijs.
Hotel gebruikt als overnachting vanuit Kroatië. Gunstig qua ligging op de route. Mooie moderne kamer. Strak ingericht, en mooi. Heel vriendelijk personeel. Lekker gegeten in het restaurant.
Hele fijne Bed & Breakfast, gastvrouw is super vriendelijk en behulpzaam, mooie kamer, alles netjes en schoon en een goed ontbijt, fijne fietsenstalling kortom het ontbrak ons aan niets. 👍👍
Gastvrouw en dochter (? ) doen goed hun best om het de gasten naar hun zin te maken. De service was dan ook goed.
Enigste nadeel vond ik dat een vorige gast onder de douche sigaretten had gerookt.
Wij hadden voor een zeer schappelijke prijs een zeer ruime goed uitgeruste kamer. Net hotel met heel vriendelijke service! Zeker een aanrader. Would definitely recommend!
Wij kregen met zijn 2e een familie kamer. De kamer was zeer ruim en in erg nette staat. We hebben in het hotel ook gegeten, dit was geregeld van uit de busreis.