Het hotel is gunstig gelegen nabij het treinstation en is onlangs gerenoveerd. Helaas ligt er wel erg veel tapijt in het trappenhuis en de gangen. De kamers zijn klein maar goed ingedeeld.
Ik verbleef één nacht in het hotel en was zeer tevreden. Ten eerste is er een sauna in een goed onderhouden saunaruimte. Ten tweede had ik een moderne kamer die erg schoon en goed onderhouden was.
Ik kan de kamer niet beoordelen, omdat ik hier voor een seminar was.
Ons buffet met diverse "kleine dingen" was absoluut geweldig en erg, erg lekker.
Heel keurig hotel. Een mooie plek voor een goede nacht met een goed uitgebreid ontbijt. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.
Met z’n 3en overnacht in een suite. Heel nette prijs.
Prima hotel.
Je krijgt code voor je kamer sleutel.
Dit lukte bij ons niet, gebeld en snel opgelost.
Schoon en lekkere bedden.
Appartement gezellig ingericht met alles wat je nodig hebt. Vanuit appartement liep je rechtstreeks naar buiten, parkeergelegenheid aanwezig. Zwembad. Eventueel ontbijt mogelijk.
Een geweldige accommodatie super leuk ontvangen. Alles keurig verzorgd tot in de puntjes schoon. Ook de omgeving, genoeg te doen en te zien. Is zeker een aanrader, toppers.
We zijn hier een week geweest.
Bij aankomst heel vriendelijk ontvangen.
Wat opviel hoe schoon het binnen was en hoe leuk ingericht.