Zeer mooi en rustig gelegen hotel! Zeer nette en mooie kamers met aparte slaapkamers. De douche is zeer netjes en de woonkamer erg ruim.
De eigenaresse is zeer aardig en behulpzaam.
Onze ervaring: Zeer mooie heldere kamer met balkon en badkamer in hoofdhuis.
Wij kregen een kamer met een vide. Was wel erg warm. Ook de de bedlampen die vanaf het nachtkastje tot het plafond liepen gaven heel erg veel warmte af. Dat was niet echt fijn. Badkamer was prima.
Mooi hotel in een prachtige omgeving. Het personeel is erg vriendelijk, eten is goed en de kamers zijn erg netjes.
Wij waren op doorreis en dus maar een nacht gebleven.
We verblevenber er op 22 aug op de terugreis naar Nederland. Het was een super ruime (gezins) appartement. Echter kon met name, de badkamer wel iets meer aandacht krijgen.
De kamers zijn erg groot, erg schoon, basic ingericht.
Helaas bijna geen water uit de kraan, de douche deed het wel goed.
We waren met vier, er lagen drie handdoeken.