Ik ben alleen naar de Ierse pub geweest. Die is echt geweldig en absoluut een bezoekje waard.
Als je van vers eten, whisky en bier houdt, dan ben je hier aan het juiste adres. Je moet wel van tevoren een tafel reserveren.
Het eerste wat ons opviel, was de minutieuze netheid van de kamer. Over het algemeen is de kamer netjes ingericht en functioneert alles. De matras was te zacht voor mij.
Goede bedden, vriendelijke gastvrouw, goede douche. Prima voor als je op doorreis bent, voor 1 nacht is het wel oke als je geen hoge verwachtingen hebt.
Geur bij Entree vies en zeer rommelig.
Op de terugreis met auto vanuit Roemenië zijn we hier (ik en vrienden) een nachtje blijven slapen.
We kwamen al te laat aan maar dat was geen probleem.