Kwam alleen … volgende dag lossen bij norma … had t stadje bekeken (super mooi) daarna hier gegeten en echt zo vriendelijk en lief de bediening t onthaal echt n aanrader … ik heb de biefstuk gegeten
Deze maand hier 8 dagen geweest. Een erg vriendelijke ontvangst en ik was aan de vroege kant maar kon toch al inchecken. Het is een supermooi schoon huisje waar het aan niks ontbreekt.