De kamers zijn op de 3e etage van een gezondheidscentrum. Ruim en comfortabel en zeer netjes. Ontbijt op de beg. Grond. En wordt kompleet geserveerd met jus d'orange, en koffie of thee.
Mooie grote kamer (2 personen en baby) Het rook alleen een beetje muf. Maar de ramen open gezet en was prima. Fijne douche. Hygiëne prima. Uitzicht was niet mooi, ze waren aan het bouwen.
In een rustig gelegen drop. Ontvangst was erg vriendelijk Wi-Fi aanwezig en alles zelf eten te kopen. Restaurant dichtbij verder weinig aanwezig in het dorp.
Leuke lieve aardige vrouw bij ontvangst, het zijn studio kamers, goed om uit te rusten tijdens je reis, Klarna als betaalmogelijkheid, top!