Afgelopen zomer (juni) als tussenstop dit eenvoudige maar zeer keurige hotel bezocht, rustige omgeving en heerlijk bed.
Personeel behulpzaam en vriendelijk.
Zeker een aanrader en heel gastvrij. Wel jammer dat er geen diner is.
Wij komen hier al verschillende jaren en steeds voor enkele dagen of op doorreis voor de skivakantie! Prijs/kwaliteit top! Aangename omgeving om een paar dagen te ontstressen!