Goede prijs/kwaliteit verhouding en vriendelijk personeel. Ruim ontbijtbuffet. Voldoende parkeerplaatsen. Wij vonden de matrassen wel aan de harde kant.
Ligt in een zeer stille omgeving.
Wat een geweldige plek om van Kroatië
Naar Nederland te reizen. Zo ontzettend vriendelijk personeel.
We kwamen om half 9 in de avond aan en konden nog heerlijk eten in de biertuin.
Op een tussenstop het hotel genomen. Het is bijzonder ingedeeld met ook kamers onder straatniveau aan de dalkant. Er was geen lift Beetje een doolhof, maar verder prima.