Hele fijne vakantie gehad! Mooi ruim appartement, van alle gemakken voorzien. Heel vriendelijke eigenaren, mooie omgeving.
Gezellige appartementen, circa 10 minuten rijden van Garmisch-Partenkirchen. Zeer rustig gelegen. In de omgeving Kun je goed skiën en wandelen. Fam. Jocher is erg vriendelijk.
Mooie vakantiewoning. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Het uitzicht vanaf het balkon was geweldig.
Ook onze twee wolfshonden waren van harte welkom.
Een aanrader…