Een perfecte appartement vlakbij de busstation waaruit de bussen vertrekken naar de diverse skipistes. En het centrum met de restaurants en pubs zijn op loopafstand.
Heerlijke plek en zeer netjes en goed verzorgd. Toen we een vest waren vergeten werd dit zonder kosten naar Nederland opgestuurd plus een heerlijke pot honing. Komen er graag nog eens terug!