Modern en ruim appartement in een authentieke en mooie omgeving met veel mogelijkheden voor een actieve vakantie.
Een goed ingerichte keuken en een fijne badkamer met heerlijke douche.
Prima hotel voor de doorreis. Goed bed en douche. Vriendelijke mensen en heel goed ontbijtbuffet. Erg schoon en netjes.
Het hotel is gevestigd naast een slagerij. Er komen veel groepen en dat was ook tijdens ons bezoek het geval. Onze groep had kamers in het Gästehaus (de dependance).
Voor doorreis is dit een top hotel! Mooie schone en ruime kamers, vriendelijk ontvangst, een heerlijke grote steak als dinner en prima ontbijt.